Allt och ingenting

God förmiddag!

Emilia har sovit bra dom senaste nätterna..=) Tack o lov för det!

I Söndags kom pappa/morfar och hans sambo Lena. Och Jenny, Elin, Linnéa o Christopher, Bror/Morbror och Jenny och firade mig i förskott. Jag fick pengar, presentkort på IKEA o ciggaretter. hihi :) Alltid behövligt. Ska köpa lite nytt till hemmet.. jag ska få jätte fina "elefant ansikten" av mamma/mormor som man sätter på väggen. Hoppas dom finns kvar bara! =) 
Idag kommer min mormor och morfar och min moster o hennes karl o firar mig. Det är ju min riktiga dag idag! :p hehe

Igår åkte vi ner på stan o handlade lite saker som började sina, så nu har man fyllt förrådet igen =) hehe.
Här om dagen beställde jag Tackkort från dopet.. jätte fina. Har inte fått dom än, men hoppas dom är fina iaf, dom såg fina ut på datorn iaf :)
Igår kväll när plutten hade somnat tog jag äntligen tag i o skriva i Emilias
 "Första bok" och i fotoalbumen... det var ju riktigt skoj ändå =) Har gruvat mig för det..hehe.
 Men nu har jag kommit igång o det var riktigt riktigt roligt o skriva faktiskt =) hihi.

Idag provade jag även att ge Emilia välling för första gången, o hon gillade det inte.. ska prova o blanda 50/50 med ersättning får se då om det går bättre. =)
Hon är jätte duktig på o äta burkmat iaf.. hon äter en hel om dagen (en liten) + efterätt. :) hihi.
Men vet inte vart allt tar vägen för tycker inte hon blir nå stor o tjock ;) hehe. Men det kanske kommer :p

Imorgon ska vi till BVC på lite genomgång om babymassage.. det kan ju vara skoj.
Jag har även lite funderingar på om jag ska gå på drop in babysimm någon gång också, det tror jag Emilia skulle tycka om för hon älskar ju verkligen att bada =)
Vi ska även tvätta o packa.. på torsdag åker vi till Hassela/Bergsjö till min tremänning, vi blir där tills på söndag.
Hoppas resan kommer att gå bra iaf, men de gör den nog.. tågresan tar bara lite över 1 timme iaf så =)

Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0