City Festen

Hej Hej!

Igår kväll åkte Jag, Emilia, Mamma/Mormor, Bror/Morbror och Jenny in till Gävle på City festen.
Det var inte så mkt o se faktiskt, samma lika stånd nästan överallt så köpte faktiskt inget speciellt, 12 par strumpor för 100:- och mat =) Emilia fick 7 par halksockor :) Vi åt Fish & Chips och friterad banan med glass.
Jag vart besviken på fish & chipsen faktiskt, vi gick inte till origial ståndet för det var hur lååång kö där som helst, så gick till ett annat ställe o det var inte alls lika gott som på det andra stället :( Snyft...hehe. Men det gick väl i iaf. =)
Man skulle nog kunna äta ifrån de flesta matställena dom har där, men då skulle man ju rulla hem, magen får inte i sig allt =) hehe.
Jag har faktiskt inte så mkt mer o skriva el nå nyheter, har inte hänt så mkt dom senaste dagarna faktiskt. :p
Emilia sover sin förmiddagslur nu så jag ska väl passa på o göra någon nytta än o sitta här på arslet o lata =) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0