Dyngsur

God kväll.

Tidigare idag skrev jag att Emilia tog sin förmiddagslur, o det gjorde hon verkligen, hon bakade nog in eftermiddagsluren på en gång, för hon vaknade 15:40 typ.. o jag gick o la mig jag med, haha. Trött? =) Skönt var det iaf, man blir ju så less o trött av vädret också ju.
Sen när vi hade vaknat gav jag Emilia lite slottspure och hon åt upp hela burken (en liten iof) men hon är så duktig så, hon sitter o gapar o vill bara ha mer och mer som en liten fågelunge =) haha. 
Sen tog vi en promenad med mamma/mormor i regnvädret, mamma/mormor skulle hämta ett paket på kiosken vid Coop.. vi tog en liten fika där också innan vi tog vår promenad hemåt igen. Det kändes som evigheter att gå när det var så fult väder. Men skönt med lite luft ändå. Det är då tur att det finns regnskydd till vagnarna så inte dom små blir blöt iaf :)
Jag tog mig ett varmt bad alldeles nyss, det var hur skönt som helst =)
Snart blir det lägga sig i soffan o glo på  "Hells kitchen" :)
Efter det blir det nog att sova.
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0