Förkyld

God kväll God kväll!

Min älsklings snutta har blivit förkyld ;( Näsan rinner och hon har lite hosta.. hon hade inge feber tidigare under dagen men hon hade lite nu vid kvällen så jag gav henne en alvedon. Jag anar att det kan vara tandsprickning eller så..men jag vet inte heller.. hon dregglar rätt så mkt också men vi får väl se hur det artar sig.. Hoppas det inte blir värre bara. Tycker så synd om min snutt! Hon var lite kingig nu vid kvällen o det kan man ju förstå.. förkylning suuuger. Jag blir också kingig när jag är förkyld :p hehe. Hon ville inte ha någon välling innan hon somnade, hon vart skit arg på flaskan.. jag gav henne en fruktbägare ist o det ville hon ha =)
Får se om hon kanske vaknar snart/senare och vill ha lite välling. :)

Jag hade ställt kl på 7:30 i morse för det var ju meningen att vi skulle på Babymassage idag men jag fick ringa o säga att vi inte kunde komma pga att Emilia har blivit dålig.. Emilia låg o sov så sött när kl pep och jag såg hur det rann ur näsan på henne så jag ville inte besvära henne. Jag somnade om en stund.. vi vaknade vid 8:30-9:00 tiden.
Vi och mamma/mormor tog 11 bussen ner på stan för jag skulle köpa blommor på Ica Maxi.. dom har ju erbjudande den här veckan, 5 st gröna växter för 100 kr. Det har jag väntat på ett tag så jag har vart utan blommor :p Det går väl det med, men det är mkt mer hemtrevligare o finare med blommor =) Så idag blev det 10 st blommor :p Ska plantera dom i krukorna imorgon.
Det vart även lite mer smått och gott... En overall till Emilia, en rosa tröja/kofta till Emilia och en skallra. =)
Till mig själv blev det väl inte så mkt förutom 2 krukor. hehe. Det vart nog de mest behövliga.. sköljmedel, blöjor, välling osv osv :)

Nä.. undra om de är nå mer o skriva idag. Tror faktiskt inte det :p
Vi kanske hörs imorgon! Jag sa kanske!

Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0