Jobbig natt

God eftermiddag!

Igår innan det var kväller för Emilia fick hon bada, o gud så hon älskar att bada.. plaskar som bara den o tycker det är jätte skoj :) Hon somnade vid 20 så jag tänkte att jag också skulle ta mig ett varmt avkopplande bad.. men det kunde man ju fet glömma. Emilia vaknade när jag satt i badet, efter typ 5 min.. var bara att kliva upp o försöka få henne o somna om.. tog upp henne o la henne på mitt bröst o då somnade hon om, la tillbaka henne i sin säng sen o gick tillbaka till duschen. Hann inte mer än duscha klart så vaknade hon igen.. fick göra samma procedur då, ta upp henne o lägga henne på mitt bröst o tillbaka till hennes säng. Sen gick jag o diskade hennes flaskor o då vaknade hon igen, fast då låg hon o prata så då struntade jag i o gå dit.. för hon var ju inte ledsen då.. men det hade hon blivit om jag hade gått in och visat mig o sen gått ut.. efter ett tag vart det tyst o då hade hon somnat om. =) Efter det gick jag o la mig.. gick i la mig i skaplig tid o det var nog tur. Älsklingen vaknade upp mot en 5-7 ggr inatt.
Fick göra om samma procedur då... ta upp henne på mitt bröst o lägga tillbaka henne i sin säng när hon hade somnat om.. 1 gång gick jag upp o värmde lite ersättning..
Man har vart lite seg på dagen faktiskt.
Sov middag med plutten också men då vaknade hon också 2 ggr.. första gången efter en halvtimme o andra gången ringde telefonen.
Hoppas det bara var nå tillfälligt. Får väl se hur det går inatt då =)
Det hör väl till när man har barn o bara o bita ihop, men det är så himla jobbigt för man blir ju så trött o sliten :p
Jaja, slut tjatat om det nu!

Idag ringde dom från familjerätten också o sa att provsvaren på DNA testet hade kommit.
Jag har alltid vetat vem pappan är, men det var han som ville göra ett test så han fick väl det då. Inte mig emot!
Men han vann ju inget på det. Sorry!

Nu ska vi knata upp till affären!

Min underbara skatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha hur orkar man vara så jävla söt..

2008-08-14 @ 20:26:38
URL: http://makemineblue.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Hej..

Du får börja att ge försiktigt.. Välling är ganska tjock.. Så kom ihåg att köpra en ny flaska som är lite större hål på som man kan ge välling i som nam flaskorna är bra :-).. Men tar hon välling på en gång är de bra. brukar hon vara dålig i magen så ge majsvälling.. annars mild haver välling, sempers rekomenderar jag grymt bra!.. Så om hon inte tar ren välling så blanda 50/50.. sen efter ental gånger så minskar du de tar mer välling och mindre ersättning.. men de är bara tt pröva sig fram.. hoppas de går bra.. lycka till :-)

2008-08-14 @ 21:01:39
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0