Libero

Hallå Hallå!

Det blev aldrig någon promenad idag. Elin var upptagen med massa annat och Emilia somnade i sängen =)
Jag gick o la mig och mös med henne en stund, men sov inte. Bara låg och gosade.. finns inge bättre. Gud vad underbart det är o ligga o kramas med sin lille älskling :)
Jag gav Emilia en fruktbägare som mellanmål när hon hade vaknat och innan läggdags fick hon lite välling.
Jag provade att ge bara välling och hon åt/drack upp det =)
Braa det, då kanske man kan sluta blanda o krångla nu ;p hihi.
Jag har suttit på Tradera och budat på "Libero märken".. jag skickade in 8 st för ett tag sen och så har jag svarat på mail o dom där frågeankäterna dom brukar ha... och så har jag tipsat 3 vänner. Så nu har jag 470 poäng.
Det går ju så segt när man bara samlar på egna så nu har jag budat lite :p
En auktion går ut kl 21:19 och än så länge leder jag. Det är 38 st "Libero märken" o det är 1900 poäng. Jag har budat 70 kr. Får väl se om de går vägen ;)

Undra om det är nå mer jag ska skriva nu... hmm *funderar*
Tror faktiskt inte att jag kommer på något just nu.
Jag tror att jag går o kikar lite på tv och så ska jag hålla koll på auktionen såklart ;)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0