Mer shopping

Tjena!

Idag åkte vi bussen ner på stan.. skulle ha våtservetter och avfallspåsar på dollar, våtservetterna var slut =/
Vi gick runt lite på stan o tittade in på Lindex igen för ja skulle köpa en lite större tunn mössa åt Emilia och jag hittade även på massa annat. haha =)
6 plagg köpte jag för under 300 kr.. 256:- för o vara exakt. Billigt värre. =) Var mkt rea och halva reapriset typ. Den rosa västen tex kostade 19:50:- haha :) Skit bra ju! Den kan hon ju ha snart när de börjar bli lite svalare ute.
Nu sover gumman lite middag och jag vet inte vad jag ska hitta på, så himla tråkigt väder, börjar det en gång regna slutar det fan aldrig :( blä.. hoppas det blir lite finare till slutet av veckan el helgen när vi ska in till Gävle på City festen =)
Ähs, jag kanske lägger mig bredvid min snutta en stund och myser :)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Ang1e

Jag har också kusin med jämngammal dotter till min äldsta. Sen har jag en kompis i Kungsgården som har jämngamla barn med båda mina och en annan i Kungsgården som har en son jämngammal med min yngsta. Sen har jag börjat umgås med en tjej jag träffat på nätet som har en son som är lite äldre än min äldsta. Och så har vi ju exet Wedde som har en jämngammal son till min äldsta :-)

2008-08-05 @ 21:12:15
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0