Packat

God kväll!

Idag har vi inte gjort så mkt mer än vad jag skrev tidigare än o tvättat, o Emilia har badat =) Och jag har packat.
Oj oj oj.. gud va svårt de va o packa åt två personer, ska komma ihåg allt som ska med o mkt saker blev det med.
Man kan nog tro att vi ska vara borta 2 veckor men vi ska ju bara vara borta 4 dagar. haha =) Hoppas vi tar oss av tåget med vagn o skötväska, bilbarnstol, o en tung väska/bag. haha. Men det finns väl alltid någon snäll själ som hjälper till ;) Det går nog så bra så.. Det ska bli skönt o få åka bort några dagar faktiskt, o det blir nog roligt för Emilia med o leka med en jämngammal flicka =) hihi.

Igår provade ju jag som sagt o ge Emilia välling för första gången o hon gillade det inte, senare provade jag med 50/50 med ersättning o det gick inte heller. =/ Sista gången hon skulle ha mat för kvällen hade jag 50 ml välling o 100 ml ersättning, då gick det bra =) Sen har jag fortsatt så under dagen o det har funkat bra så nu på kvällen provade jag med 50/50 igen o se om hon skulle tvärvägra eller dricka o hon drack det då faktiskt. Ska fortsätta med 50/50 ett tag nu så får man väl ta bort ersättningen helt sen.. men hon får vänja sig ett tag först =)
Hon åt burkmat idag + efterätt. Hon ääälskar mat.. har man för lite mat på skeden gallskriker hon. haha :p
Gullungen min!

Nu tänker jag faktiskt hoppa in i duschen, eller om jag gör det imorgon fm.. har inte bestämt mig riktigt.. men duscha eller kolla på tv ska jag göra innan jag går o lägger mig o sussar iaf =)
Om vi inte hörs imorgon så hörs vi på söndag/måndag :p

Ha det bra!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0