Rabatt?!

God eftermiddag!

Idag har jag tvättat och så har vi tagit en promenad till Coop, Jysk, Klädjetten och ÖB. Kikade runt lite.. köpte en pyjamas och ett par rosa byxor till Emilia på jätten och på ÖB köpte ja bara nå små kraffs till fotoalbumen. =) Skulle ha köpt blöjor på Coop egentligen för jag hade en rabattkupong på 20 kr på Libero blöjor.. men så kostade dom ju mer där än vad dom gör på Ica så då sket jag i det.. skulle inte tjäna något på det.. köper på Ica sen ist, då får jag ju bonus också =)
Jag tycker ja har flängt runt som en blå dåre idag.. känner mig helt slut i kroppen :p
Nu vakna gumman.. ska nog ta o ge henne lite gröt nu.
Tjineling!

Kommentarer
Postat av: lindaaq

Ja de är riktigt fint ! Vitt enkelt, spjälsängen är vit så de nog bra :) Sen att man kan göra om de till en hylla gör ju inte saken sämre :D Tusen tack ! Grattis själv, i efterskott ;) kram

2008-08-26 @ 18:02:36
Postat av: lindaaq

Okej, tack :) Har hört att vattenbaserad färg inte ska vara farlig, men man vet ju liksom inte, vill inte göra något utifall de finns nå risker bara för att man "har hört", men tänkte de kanske finns mammor eller blivande mammor som vet, eller andra för den delen också :D Så tack så mycket för svaret iaf:)

2008-08-27 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0