Snart åker vi

God förmiddag!

Jag hinner nog skriva några rader innan vi åker. =)
Emilia sover sin förmiddagslur nu och jag väntar på att mamma/mormor skjutsar Jenny till jobbet så vi kan låna deras bil o snart kommer hon med mat åt mig. Det får bli Mc donalds idag till lunch :p
Efter lunchen blir det väl o packa in i bilen o fara till Gävle o vänta på tåget.. resan tar typ bara 1 timme, så det är ju lagom ;) hehe. Hoppas det inte blir massa förseningar bara. Sj brukar ju kunna vara bra på sånt :p
Jag har faktiskt inte så mkt o skriva just nu.. inte vad jag kan komma på iaf.
Vi ses väl på söndag/måndag. Ha det bra allihopa för det ska vi ha!

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0