Sömntutor

God kväll alla bloggläsare!

Nu kanske det är dags för ett inlägg igen. =)

Lille älsklingen är fortfarande lite förkyld.. men hon har inge feber eller något sånt. Hon är lika pigg och glad ändå. =)
Okej då, hon kanske sover lite mer än vanligt men det brukar man ju göra själv också när man är förkyld.. man blir så trött av o vara det.. :p Så häromdagen hade vi en riktig sova dag.. tror vi sov i princip hela dagen. haha. Vi var väl vaken några timmar emellanåt och åt o busa osv bara. Jag sov då jag också, det var riktigt skönt faktiskt.. man måste ju passa på när man får såna dagar ;) Fast jag vart nog ännu mer trött av o sova så mkt..
Idag har vi också haft en riktig sova dag, och det var verkligen skönt för jag var nämligen ute o drack öl igår :) Jag var inte bakis men väääldigt trött.
Vi kröp ner vid 16 tiden och vaknade kl 19. ;p och vi har sovit lite mindre stunder under fm och dagen. haha. snark snark!
Mamma/mormor hade försökt väckt mig sen 17:30, men utan resultat =) haha. Kanske inte så jätte smart drag med tanke på att då kommer inte Emilia somna så tidigt kväll, men skit samma.. jag är ju ändå inte trött nu o kommer nog inte bli det på några timmar heller och vi ska ju ändå inte göra något speciellt imorgon så det spelar väl ingen roll om hon får vara vaken lite längre idag då :) hehe. Det är ju faktiskt mitt fel ;p
Jaja iaf så kom Frida och Per och hämtade mig igår vid 17..så åkte vi hem till dom i Gävle. Vi kikade lite på tv innan jag gick och duschade och gjorde mig klar. Sen gjorde Frida sig ordning och hon satte på en film åt mig medans..
"Sex and the city" Den var faktiskt riktigt bra.. fast slutet är lite oklart. haha. Satt ju och pimplade öl medans ;)
Jaja.. sen tog vi en vända ut på stan för det var cruising. Men jag kan ärligt talat säga att det sög. Man träffade ju inga man känner osv. =( Tråkigt. Så vi gick till Max ist och tog med oss mat hem.. vi satt på "Kung fu Panda" medans vi gluffsa i oss mat... den filmen kommer jag dock inte ihåg så mkt av. haha.
Det kanske låter som jag var askalas o hade druckit hur mkt som helst men jag hade bara druckit 5 el 6 öl. haha. Jag var riktigt lättpåverkad igår, kanske för att man inte dricker så ofta nu för tiden ;) Hade jag vetat att de skulle vara så tråkigt på stan hade jag nog vart nykter o kollat på film hela kvällen ist, det var ju roligare =) hehe. Per o Frida körde hem mig nångång vid 1:30 tror jag att kl var ;p
Jaja, det var skönt och skoj att komma ut lite och göra något annat iaf.
Tack Frida för igår! =)
Dom var förresten hundvakt åt en chihuahua igår. Faan vad liten. :) Skiiiit söt!!! Gud så go den var!

Nu sitter min älsklings snutta i gåstolen och drar i mina byxor. Hon är för härlig! :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0