Blommor

Hejsan svejsan.

Idag gick jag en snabbis till affären för det fattades lite tillbehör till maten.. Emilia sov så sött i sängen så mamma/mormor passade henne medans jag gick till affären =) Det var väldigt ovant å gå själv utan vagn. hehe.
Nu har jag äntligen fått blommor... det  vart så mkt finare med lite grönt =) Ser lite mer hemtrevligt ut ;p
och så har jag vikt och hängt tvätt o rensat lite smått i Emilias garderob..brukar göra det emellanåt. Det är mindre roligt =/ Men de måste ju göras.. kan ju inte låta snufflan ha för små kläder :p hehe.
Emilia har vart lite vrång på eftermiddagen o har inte velat sova fast hon var skit trött. Men nu sover hon iaf.. hon vaknade till för en stund sen så jag fick lägga mig en stund brevid henne o då somnade hon om =)
Nu ska jag krypa ner brevid min älskling o kramas med henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0