Vyssan lull

God kväll!

Igår kväll somnade Emilia vid 20 men vaknade nästan på en gång igen.. vi höll på o kivades i timme. Det var inte såå skoj, blev helt slut :p hehe. Mamma/mormor föreslog att jag skulle sjunga "Vyssan lull" eller någon annan låt.. Jag kan inte texten på "Vyssan lull" men jag nynnade på den.. tror ni inte att hon vart lugn o somnade då?! Joo, tänk om man hade tänkt på det lite tidigare. haha =) Mamma/mormor hade nynnat på den när jag var hos Elin o satt barnvakt åt Linnéa. :p Jaja, efter att jag hade fått henne o somna så var kl så mkt så då kröp jag ner i sängen med. Hon sov iaf heeela natten!
Hon vaknade runt kl 6 o ville ha lite mat. =) Men sen somnade vi om... gick väl upp runt 9 snaret nångång tror ja.

Idag åkte vi till huset en stund på eftermiddagen o hjälpte till.. sen när vi kom hem gjorde jag lite mat o tog en promenad upp till affären för o köpa lite fika tills imorgon. Det är så att jag fyller år på Tisdag :p
Men några skulle komma imorgon..
Skit tråkig ålder också.. 22.. hur värdelöst som helst. Men men... hehe =) Jag hade till o med glömt bort att jag skulle fylla år.. haha. Det var mamma/mormor som påminnde mig. haha. Sexigt! :)

Nu tänker jag faktiskt lägga ner för idag, känner mig helt slut o är skit trött.
Godnatt och Sovgott och dröm sött! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0