Adventsmiddag

Hejsan Hejsan!

Idag började dagen vid 9 tiden, jag gav Emilia välling o sen tog jag faktiskt fram sopen och sopade.. fan vad grusigt o dammigt det var =/ Nu är det iaf lite renare, ska väl ta o dammsuga någon dag o städa, men jag tror det blir efter jul när allt är lugnt igen :p Mamma/mormor kom upp och vi klädde granen, den är så fin så ;) hihi.
På eftermiddagen/kvällen bjöd bror/morbror och Jenny oss på Adventsmiddag, det var trevligt =) Och god mat, de var någon typ av gryta med nå kyckling o bacon o lite annat smått o gått. Sen fikade vi med chokladbollar, rullrån, julmust och glögg. Jag är inte så förtjust i glögg, men jag smakade faktiskt lite hjortron glögg, det var väl inte fy skam.. det gick väl o dricka, men de får inte bli för mkt, det var rätt så sött. :p

Emilia har stått SJÄLV 2 ggr idag, bara korta stunder på typ 10 sek men ändå :) Hon är så duktig min lilla snutt. Jagälskarhennesåmycket! Första gången märkte inte ens jag att hon stog själv, det var mamma/mormor som sa "Titta, nu står hon ju helt själv" :) O sen andra gången var hos bror/morbror, o han vart alldeles paff lät det som ;) hehe.
Lite mer övning så står det nog inte på förns hon går :p

Det var väl dagen idag i korta drag, nu ska jag snart krypa ner i säng.. är jätte trött idag.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0