Ännu en shoppingdag...

God kväller!

Idag har det vart ännu än fartfylld dag.. vi tog 10:30 bussen ner på stan tillsammans med mamma/mormor och köpte ännu fler julklappar, och jag köpte glitter och en topp till granen och nå tomtar man sätter i blommorna, o julpapper o julklappsetiketter osv osv. Var halva priset på julsaker på Dollar.. 5 rullar julpapper för 10:- skit billigt ju =) Köpte 10 rullar. hihi. Jaja.. nu är ALLA julklappar klara tror jag :) Skööönt! =) När vi kom hem gick vi till Ica och handlade lite, och jag hämtade ett paket som jag hade fått av min tremänning Sara, det var 3 st julklappar. Tack! =) Man blir så sugen på o öppna, men vi får vänta ett par dagar till... snart så ;p Sen gick vi hem och slog in lite julklappar o sen gick vi tillbaks till Ica för vi hade glömt o köpa steksmör =/ hehe. Vi och mamma/mormor ska göra köttbullar imorgon.. =) Ska nog fråga mamma/mormor om vi inte kan baka något gott också, chokladbollar kanske :p
Nu är vi bara hemma och busar.. jag vet inte riktigt när lillan vill sova, men det blir väl om ett par timmar.. hon tvärslocknade i vagnen på eftermiddagen när vi gick till affären. Sötnöten =) Jag ville inte väcka henne, jag lät henne sova.. så hon får väl vara vaken en extra timme idag då ;) hehe. När hon somnar kanske det blir o slå in lite julklappar.. mamma/mormors har jag ju inte slagit in än :p hihi. Ja, vi får väl se vad kl blir osv. Jag hinner ju än ;)

Nä, nu tror jag faktiskt inte att jag har något mer att underhålla er med. Tyvärr :p
Vi kanske ses imorgon!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0