Dagarna som kommer...

Jag tänkte skriva lite om vad som kommer att hända dom kommande dagarna.

Måndag 22/12 - Vet inte riktigt, inget planerat mer än att vi ska sova hos mamma/mormor.

Tisdag 23/12 - Då ska vi ha en "Dagen före julafton" med släkten på mammas sida. I år är det Kattis tur att ha julen, det är mammas syster. Vi är en rätt så stor släkt och vi blir bara fler och fler och min mamma och pappa är skilda, likaså Elin och Johans föräldrar och så börjar vi bli så stora att vi skaffar oss pojkvänner och flickvänner. :p Så för att alla ska kunna vara tillsammans och slippa stressa hit och dit till alla håll och kanter så firar vi en dag i förväg. Vi ska vara där vid 14 tiden. Jenny jobbar så hon kan inte vara med, så vi bestämde att bror/morbror ska hämta henne på jobbet när hon slutar kl 18 och så ska vi vara hos mig och lillan och fira med dom på kvällen =)

Onsdag 24/12 - Julafton! På morgonen åker Jag, Emilia och bror/morbror till Pappa och Lena vid 9-10 tiden och äter julfrukost och öppnar lite klappar :) Jenny blir inte med för hon jobbar. Sen på eftermiddagen ska vi och mamma/mormor ha en egen liten jul med lite mat och klappar. :)

Torsdag 25/12 - Juldagen.  Då ska vi till Årsunda på eftermiddagen runt 14-15 tiden och träffa hela släkten på Pappas sida. Sen på kvällen ska jag ut med Frida på Lobby. Hon har fixat biljetter till oss =) Så när vi har kommit hem från Årsunda lämnar jag Emilia till mamma/mormor och åker till Frida och vi gör oss klara och sånt tillsammans hemma hos henne tror jag. Sen blir det väl att pimpla öl :p

Ja det var de kommande dagarna i korta drag. Hehe. Jag antar att jag kommer ha rätt så fullt upp så om jag försvinner från bloggen i några dagar så vet ni varför. :p Men inte vill man väl sitta o blogga på Julafton heller? :p Det gör nog inte så många ändå =) hihi. Men jag ska försöka underhålla er så mkt jag kan iaf ;) Så ni behöver inte sakna mig allt för mkt nu! ;) haha.

Nä, nu ska jag sluta tråka ut er. Nu ska jag snart göra mig klar för sängen.
Godnatt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: Frida

En fråga bara, om du ska till årsunda 15.00, hur jävla sent kommer inte du hem dårå? Vi måste liksom vara på lobby FÖRE 22 ;) haha.

2008-12-22 @ 01:06:50
URL: http://makemeinsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0