Dagen idag

God kväll!

Idag ska jag nog inte skriva o beklaga mig om nå sjukdomar :p haha. Jag kan bara säga att jag är nästan helt frisk, halsen är bra nu och nästan näsan med. Jag kan leva med det, att den är lite täppt emellanåt, men det finns det ju nässpray till ;p
Dagen har väl inte bjudit på sådär jätte mkt, vi klev upp vid 9, fixa o dona lite, busa o sånt.. vid 11:30 ville Emilia sova sin förmiddagslur så då fick hon väl det då :p När hon vaknade vid 13:30 gjorde vi oss klara och gick ut. Vi tog med oss mamma/mormor så gick vi till affären och till "Amorinen" och åt lunch. Helt plötsligt var kl 15:30? Ibland vet jag inte vart timmarna tar vägen. Ja, iaf så då var det dags för Emilias eftermiddagslur, hon sov ungefär 1 timme. Jag låg o halv slöade lite. hihi. När hon hade vaknat gav jag henne mat, sen gick vi úpp till affären igen för vi glömde köpa en sak när vi var där tidigare på dagen. När vi gick hemåt så tog vi en titt förbi Elin o Linnéa.. vi gick in o fika och lekte lite. =) Vi gick hem igen vid 19:30 för då var Emilia verkligen jätte trött, hon var en argbigga. haha. Stressa på med pyjamasen o kastade oss i sängen, hon grinade en liten stund innan hon tvärslocknade. Hon var nog helt slut :p Tog verkligen inte lång stund innan hon somna. snark. Jag har plockat lite här, såg ut som ett bombnedslag, Emilia kan ju riva till nu för tiden ;) hehe. Kökslådan är jättekul, den nedersta har jag inga farliga saker i så i den kan hon få leka :p men det blir värre när hon ska öppna dom lite högre upp, där ligger de farliga grejer, så jag ska väl införskaffa mig barnsäkerhets grejer. :p
Det är mer krypning än ålning för henne nu. =) Fast hon gör bådadera än. :p hihi. Men hon vet garanterat hur hon ska resa sig mot vissa föremål :) Hon börjar bli farlig. haha :) Men det är jätte kul att se, alla framstegen =) Kärlek!

Nu ska jag nog ta och återgå till tv:n, jag tror inte jag har så mkt mer att underhålla er med :p
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0