Dagen som gått

God kväll, nu är jag här igen.. vi får väl se hur lång tid det tar innan det här inlägget publiceras då :p haha.

Idag åkte vi in till Valbo med mamma/mormor, vi tog 11:30 bussen till Valbo och vi shoppade satan och vi åkte hem med 16:50 bussen. =) Vad vi shoppade kan jag inte riktigt avslöja för det var nämligen julklappar.. mamma/mormor köpte någon enstaka sak åt sig själv inne på IKEA. :p Det är hon värd! :) Jag köpte också en sak till mig själv, en LADDARE till mobilen.. äntligen. Skönt att ha en sån igen :p Slippa låna o grejja.
Jaa, annars vet jag inte riktigt vad jag har o skriva... Jag kan ju bara berätta att det var väldigt svårt o ta sig på och ur bussen på vägen hem. haha. Med alla dessa kassar och en stor matta :p Det var inte det roooligaste, men det gick ;) haha. Men det var nog på håret :p

Nu skiter jag i det här och kryper snart ner i sängen, imorgon ska vi eventuellt ner på stan, jag ska fixa dom SISTA julklapparna då... ÄNTLIGEN! :) hahaha.

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0