En överkörd räv...

God morgon!

Igår var det en vääldigt jobbig dag, jag mådde som en överkörd räv. Jag orkade inte ens stå eller sitta upp. Ansträngde jag mig för mkt så var jag tvungen att sätta mig och krama toaletten o hulka =/ hua hua. Mamma/mormor, Rickard och Jenny tog med sig Emilia till huset på fm vid 10:30 så att jag fick vila lite. Hon kom hem igen vid 13:30. När hon kom hem var hon trött så då sov vi middag.. vi sov till 17:40. :p Jag gav Emilia mat o det har nog aldrig vart så jobbigt nångång.. kändes som att jag höll på o dö. När hon ätit klart kastade jag mig i liggläge på golvet o skrev till mamma/mormor o frågade om hon inte kunde komma upp. Hon kom efter ett tag och hon köpte med sig mat till mig, hade inte ätit en smula på hela dagen. Mamma/mormor fick roa Emilia och sätta på Emilia pyjamasen osv för jag orkade inte. Helt slut. Fan vad feber kan göra en klen alltså. Jag hade väl närmare 39 grader. Idag känns det bättre, febern är nästan borta, halsen är dock uppsväld o är öm och näsan är fortfarande snuvig. Men med det kan jag väl överleva iaf, jag orkar iaf vara uppe o leka med Emilia :p

Jag har kommit på att dom senaste inläggen har i princip bara handlat om att vi har varit sjuk :p hehe. Jag har inte haft så mkt annat o skrivit om eftersom vi inte har gjort så mkt annat ;p

Nu ska jag leka med min snutt.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0