Feber...

God eftermiddag!

Jag känner mig lite piggare idag, men det är inte 100. Det blev inget BVC idag heller, Emilia har feber =(
Jag tyckte hon verkade slö och var lite kinkig på förmiddagen o sen känndes hos varm, så jag tog tempen och de visade sig att hon hade 38,3 grader. :( pluttan min. Vi har legat i princip hela dagen, nu har jag bäddat ut soffan i vardagsrummet så man kan ligga o kolla på tv iaf, har ingen tv i sovrummet så det vart lite långtråkigt ;p
Vi har inte gått utanför dörren idag, har inte velat det när Emilia inte har vart nå kry. Tog tempen igen för en liten stund sen, då hade hon 38,6 grader. Hon har nyss fått lite mat så nu ska vi nog krypa ner i soffan igen. Hon är inge pigg på att sitta på golvet o leka med sina leksaker. =/
Jaja, nu ska vi mysa framför tv.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Blev inge BVC för oss heller för Evelina är också sjuk. Hostar och är hes och hängig..Suck..

2008-12-02 @ 20:06:07
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0