Födelsedag

God kväll!

Dagen idag började med att Emilia väckte mig kl 8, jag gav henne välling sen gjorde vi oss klara och sånt. Vi åkte ner med mamma/mormor ner på stan kl 9:30. Fixade lite ärenden osv bara, jag skulle gå in till Expert o fixa en ny laddare till mobilen jag köpte för ett par månader sen, men det kunde jag ju fetglömma. Garantin gällde inte för såna saker. Dåligt värre tycker jag. Om någon har en laddare till Samsung som inte används kan ni ju skrika till :p
Har inget batteri alls i telefonen nu så den är dööööd. =/ Blä.
på eftermiddagen hände det inte så speciellt mkt.. vid 19 tiden kom Bror/Morbror och hämtade upp oss så åkte vi hem till pappa/morfar och Lena och åt tårta o fika. =) Pappa/morfar fyller år idag. Vi blev där till 21:30 ungefär, lillan var jätte trött när vi kom hem så nu sover hon sött =) Lena hade vart i Sthlm i veckan o hon hade köpt en tröja och en klänning till Emilia =) Jätte fint, klänningen ska hon få ha på julafton :p

Nu ska jag plocka lite osv innan jag kryper ner i sängen.
Godnatt och sovgott!

"Gratismode.se - jag länkade dit i det tidigare inlägget. Där kan man samla poäng till presentkort på olika summur, 300:-, 500:- och 1000:- Lätt att samla poäng. Så jag tycker du ska slänga in ett öga där. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0