Julgranskulor

Hejsan!

Idag vaknade lillan vid 8:30 tiden.. vi klev upp o gjorde oss ordning o så gick vi ner till mamma/mormor för min mormor/gammelmormor och morfar/gammelmorfar skulle komma med lite saker.. mat osv, jag fick massa pölsa =) Gott! Så det blev det till middag för min del idag :) På efterniddagen skulle vi ta och vila, men det gick dessvärre inte så bra.. Emilia hade precis somnat så ringde min mob, sen fick jag typ 3-4 sms.. när jag väl hade stängt av min telefon så ringer mamma/mormors o när telefonerna blir tysta då börjar katten o jama och när han fick bli utsläppt då kommer glassbilen o tutar miljoner gånger. Så det blev inte mkt sova/vila för våran del :p hehe. Vi klädde på oss och gick förbi min kusin Elin ist och lekte lite med Linnéa och åt bullar =) Gumman sover redan nu, det blev tidigt ikväll. Typ vid 19 slog hon igen ögonen.. så imorgon blir det väl att gå upp med tuppen förstår jag :p Så det kanske är bäst att jag går o lägger mig i tid ikväll ;)
Jag ska börja trä på snören på alla mina julgranskulor, det är första året jag kommer använda dom så då måste man ju hålla på o knyta snören o skit. =/ Jaja, det är ju iaf bara en gång man behöver göra det :p Tur är väl det. hehe.
Det blir väl att klä den någon dag till veckan, får väl se om den får stå ifred ;) haha. Men jag tror dock inte det :p

Nej, nu har jag inte tid med er nå mer, jag har annat och göra.
Hej Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0