Julklapparna

Hej och god kväll, nu har jag hittat tillbaka =)
Jag tänkte skriva vad jag och lillan fick i julklapp.

Mina julklappar:

* Svart rya matta
* Tavla
* 4 st rosa krukor
* Lampfot
* Digitalvåg
* Vas
* Dekorationer - Blommor
* Dekorationer - Glittriga fjädrar
* 2st tomtar
* 2 st julstjärnor
* Digitalkamera
* Vattenkanna
* T-shirt
* Pyjamas
* Morgonrock
* 3 par trosor - Hotpants
* 3st Prydnads elefanter
* Ögonskugga
* Kajalpenna
* 4st parfymer
* Bodylotion
* 4 st glittriga blockljus
* 4st påslakanset - alltså 2 ombyten
* Vit tröja från Gina trico
* Presentkort i Valbo köpcentrum



Emilias julklappar:

* 4st pyjamaser
* 1 par jeans
* 1 par ljusrosa byxor
* 1 par gråa byxor
* 2st kollegeset
* 2st kollegetröjor
* 2 par röda byxor med body
* Klänning
* Nalle puh body med byxa
* Byxor och body
* 3st body´s
* 1 par strumpbyxor
* Stickad tröja
* 2st t-shirt´s
* body med byxa
* Lära gå vagn
* Learning puppy
* Learning puppy till spjälsängen
* Godnatt paket
* 3st böcker
* Handduk
* Filt - Disney
* Keyboard
* Sköldpadda
* Spargris
* Stapelleksak med musik
* Plock låda - en raket med olika inlärningssätt och massor av ljud och lek
* Plock låda - snigel



Det var allt tror jag, har jag glömt att skriva något så ber jag om ursäkt för det. =)
Vi är väldigt nöjda med alla julklappar vi fick, tack så hemskt mkt!

      
 

Kommentarer
Postat av: Frida

fyfan va grejer :P

2008-12-29 @ 16:39:05
URL: http://makemeinsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0