Julklappsinslagning

God kväll!

Igår började jag och mamma/mormor att slå in julklappar..vi slog in 14 st sen följde vi med min bror till Gävle och hämtade en soffa dom hade köpt. Sen åkte vi till Sandviken och lastade av den hos dom sen åkte vi tillbaka till Gävle och lämnade släpvagnen och brorsan bjöd på Max =) Sen åkte vi tillbaka hem till bror och skulle försöka få ihop soffan, det var ju inte det lättaste. Vi hann inte bli klar,vi skulle hämta Jenny på jobbet 19:30 så då körde brorsan hem oss så lillan fick sova =) Det var väl i princip den dagen.

Idag fortsatte vi att slå in julklappar hos mamma/mormor.. Idag slog vi in 15 st...vi har slagit in 39 st nu och än är det inte klart.. tur att inte alla klappar ska till ett å samma ställe :p hehe.
Annars idag har det vart en rätt så seg dag.. jag sitter o småkikar lite på "Svenska hjältar" nu, jag ska väl snart ta och natta lillan.. hon sov middag så länge med mamma/mormor idag :p
Jag lär kila vidare nu, Emilia blir sur när hon inte får vara med att pilla på datorn :)


Hej Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0