Julklappsshopping

God kväll!

Förmiddagen och eftermiddagen har bestått av att handla julklappar, vi och mamma/mormor tog en sväng ner på stan.
Vi ska åka till Valbo någon dag nästa vecka o köpa resten. Sen är det KLART, det börjar närma sig slutet sakta men säkert :p När man är ute o köper saker åt andra så ser man jätte mkt fint som man själv skulle vilja ha ju :p
Man skulle ha vart miljonär för en dag, eller iaf en vecka ;) haha. Drömma kan man ju. =/

Emilia sov en sväng när vi var på stan men sen har hon inte sovit nå mer middag under dagen så hon var jätte trött nu, hon somnade som en stock efter att hon hade ätit välling. Typ vid 19?! Det är inte likt henne ;) hehe. Men hon var ju trött eftersom hon inte hade sovit så mkt under dagen. Jag själv är också skit trött, men jag ska vara vaken ett par timmar till, jag ska titta på "Idol finalen", mamma/mormor kommer hit och gör mig sällskap =) Det som är de trökiga är ju det där j*vla uppehållet dom har mitt i, med "nyheter" o "Fredag hela veckan" o blablabla. Jaja, skit samma.
Jag gissar på att Kevin kommer att vinna. Alice är också bra, så för mig kvittar det vem som vinner. Både 1:an och 2:an brukar ju få skivkontrakt vilket som, bara att 1:an är garanterad ett, fast  2:an har ju en liten fördel där, den personen kan ju få hur mkt erbjudanden som helst. Så egentligen kanske det lönar sig att bli 2:a? :p Jaja, jag vet inte.. man kan nog spåna mkt i det där, men sååå intresserad är jag dock inte. =)

Nu ska jag fixa o dona lite småsaker innan jag lägger mig på soffan o glor på tv.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0