Kan det ge upp nångång (?!)

God hejsan!

Jag börjar bli lite smått irriterad på den här skiten nu, det ger sig ju tamefan aldrig. Nu är det jag som har åkt på feber och näsan rinner så hjärnan kommer väl med ut snart. Grr. Jävla helvete. Åh suck, jag fryser, har ont i kroppen och är skit trött. Det yrar i skallen o när jag går känns det som att jag svävar o ska ramla ihop. :( Om jag ändå kunde lägga mig och vila en stund, men jag måste bita ihop och ge Emilia uppmärksamhet. Jaja, det är väl så.. jag får vänta på att timmarna går och att det blir läggdags. Vet inte om jag ska se Idol idag, jag vill. Men frågan är om jag ens orkar eller om jag går o lägger mig med Emilia på en gång vid 19:30-20:00 tiden. hehe. Nä, nu ska jag sluta gnälla, det hjälper ju inte :p Hoppas det här är "slutspurten" bara. Suck
Annars idag har det inte hänt så mkt än det vanliga. Ingen speciellt att dokumentera om iaf ;)

Nu ska jag försöka orka leka lite med Emilia, iaf lägga mig på golvet med henne :p hehe. Då kan hon klättra på mig, det älskar hon. :)
Massa kääääärlek!

Hej Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0