Köttbullerullning och Chokladbollsrullning

God kväll God kväll!

Idag vaknade vi 10:30, så idag blev det sovmorgon =) Skönt. När vi hade gjort oss klara så gick vi ner till mamma/mormor och gjorde köttbullar. Rulla rulla rulla. :p Jag fick det till cirkus 330 st. Jag och mamma/mormor gick o små tjuvade någon nystekt köttbulle då och då =) Så himla gott, kunde inte hålla fingrarna i styr ;) hihi. Emilia fick egna miniatyr köttbullar =) haha. När vi var klara med det gick vi till affären och handlade lite ingridienser till chokladbollar. Medans jag lagade ordning lite mat så började mamma/mormor att göra smeten. Idag blev det makkaroner och köttbullar till mat. hihi :p Snabbt och enkelt fick det bli idag =) Efter maten så började vi rulla chokladbollar, dom vet jag däremot inte hur många det blev. Jag frågade mamma/mormor hur många hon hade rullat o lagt i burken men jag fick ett svar som jag inte blev nå klokare av -"Skit i hur många det är, ska du hålla på och räkna dom nu också?" =) Jag vet inte om hon sa precis såå, men iaf i den stilen :p hihi. Men det vart en del iaf. =) hehe. När vi var klara tog vi en liten stödvila allihopa och sen gick jag och lillan hem och hon fick bada o sen busade vi och kollade på "Dansbandskampen", jag anade att Lars Kristers skulle vinna. Inte mina favoriter men dom kan väl få den äran då :p När Emilia hade somnat så slog jag in dom SISTA julklapparna, äntligen. =) Ligger en hel del inne i skrubben nu, kan inte ha dom framme för lillan rycker o sliter i dom :p Hon får vänta någon dag till. hehe. Imorgon blir det nog att sätta upp och klä granen. Det är planerna för imorgon, sen vet jag inge mer.

Nu ska jag spela betapet med Jenny en gång innan jag lägger mig och kramar kudden.
Godnatt och sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0