Öppna förskolan

God kväll!

Emilia somnade tidigt igår, och hon vaknade 3:15 inatt och ville busa och vara vaken, men jag gick upp o gjorde lite välling och vi somnade om runt 4 tiden.. sen vaknade vi vid 10 tiden, så jag fick ju sovmorgon :p Trodde jag skulle få gå upp med tuppen, men det kanske var för att hon vaknade på natten :p Mamma/mormor kom upp och vi fixade lite saker tillsammans sen tog vi sällskap ner till henne med tvätten o sånt. På eftermiddagen gick vi till öppna förskolan en stund och lekte lite, Jenny följde med oss idag. Trevligt med sällskap =) Tack för det.
Efter det tog vi en liten eftermiddagslur, sen har vi inte gjort sådär jätte mkt.
Emilia är fortfarande vaken, jag ska ta och natta henne nu, hon sitter här brevid och gör hängläppen nu =) haha, så sööt :p
Nä, nu blir hon arg, nu måste jag gå.. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0