Piggare...

God kväll!

Emilia har vart mkt piggare idag, hon hade ytterst lite feber på förmiddagen men det försvann under eftermiddagen =) Idag orkar hon vara uppe o busa o leka :p Skönt. Igår låg vi heela dagen, jag fick inte gå ett steg ifrån henne, hon skulle vara med mamma hela tiden. Gumman min =) Skönt att hon kryade på sig så fort, hoppas de ger sig nu o inte kommer tillbaka. Jag är däremot fortfarande snuvig, men halsen är bra nu iaf. Skööönt. Som sagt, igår tog vi inte ett steg utanför dörren o Emilia hade sin pyjamas på sig hela dagen/kvällen :p Idag gick vi ut en sväng på eftermiddagen, var tvungen att handla gröt osv. Det var skit skönt med luft, kändes som jag hade varit inne i 1 vecka. haha. Kanske inte riktigt så illa men jag är van att gå ut iaf några ggr per dag så det var en väldigt seg o lång dag igår o bara gå här hemma fram o tillbaka o inte göra nånting. Fast på ett sätt var det skönt, fick vila ut lite. =) Det kan man ju behöva ibland.

Emilia börjar komma på tekniken att ställa sig mot saker nu :p Gullhjärtat! :)

Nu ska jag ta o natta henne.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0