Rubrik saknas

Hej igen!
Nu vet ni vad vi fick i julklapp också :p

Julhelgen har varit bra, god mat, fina julklappar och trevligt sällskap.
Jag skrev ju i något tidigare inlägg vad vi skulle göra på "julhelgen" och det har vart full rulle hela dagarna. =)
Emilia blev inte ett dugg rädd för tomten, hon skulle dra av han skägget/masken :) haha.
Det blev dock ingen utgång för mig och Frida på juldagen. Det var väl det ända som vart ändrat enligt schemat ;p
Nu är det bara nyår kvar, jag ska nog vara hemma då. Vara med lillgumman och mamma/mormor =)

Bilder kommer inom kort, jag har dom bilderna på mamma/mormors dator.

Jaja, annars idag har det inte hänt sådär jätte jätte mkt.. promenerat till affären osv bara.
Nu på kvällskvisten var Emilia lite vrång på att sova, låg väl med henne 1-1½ timme typ men sen somnade hon.
När hon hade somnat tog jag mig en dusch, och nu sitter jag i min nya pyjamas och morgonrock och njuter =) hehe. Dom är så sköna! =)

Nu ska jag nog läsa mina favoritbloggar och sen blir det nog att vila huvudet på kudden :)
Vi ses! Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0