Slut som människa...

Tjena Hejsan!

Jag är helt slut, jävla förkylning o ställa till det. =/ Halsen svider, näsan rinner och är täppt o kroppen  värker o gör ont :( Åh, vad jag tycker synd om mig själv. haha.
Försöker vila så mkt jag kan, har sovit middag med lillan på dagen idag. Blir att lägga sig tidigt ikväll. Vila, vila o vila.
Helt orkeslös blir man, men jag försöker göra allt jag kan för att roa Emilia iaf. :p
Imorgon ska vi till BVC för vägning och mätning.. hoppas på att jag är piggare då, annars får jag ringa och ändra tiden. Tur de är på eftermiddagen iaf. =) Mornarna brukar ju vara värst.
Igår kväll hade jag mysigt ;) haha. Nå mer avslöjar jag inte :p hihihi.

Nä, nu överger jag bloggandet. Ska lägga mig på golvet o göra Emilia sällskap nu ;) haha.

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Vi ska också till BVC imorgon, 12:30 :-) Vi ska träffa tandhygienisten. Haha..

Krya på dig!

2008-12-01 @ 19:13:38
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0