Stökiga nätter

Hejsan och god kväller!

Emilia har börjat stöka lite på nätterna nu, jag har en känsla av att det kan vara fler tänder på G.
I förrgår natt vaknade hon 2 ggr o bara gallskrek, första gången runt 2 tiden o andra gången runt 5. Nappen dög inte, snuttefilten dög inte och jag dög inte så det var bara att kliva upp o göra välling.. det dög =)
I natt vaknade hon iaf bara 1 gång, då skrek hon dock inte, hon gnällde lite o vred o vände på sig i 20-40 min sen somnade hon om. Hon vaknade före 8 i morse, då gick vi upp o åt gröt och lekte lite sen vid 10 tiden var det gnälligt här så då provade jag att lägga henne o hon somnade, jag somnade också =) haha. Vi vaknade vid 12 tiden igen.
På eftermiddagen har vi inte gjort så mkt, vart med mamma/mormor som vanligt ungefär =) hihi. Vi beställde dock massa kläder från HM katalogen :p och så har vi ätit julmaten som var kvar. :p och mamma/mormor sov middag med lillan o jag låg på soffan o kollade på tv.
Jag fick en positiv sak från "Sandvikens enerig" också, jag får tillbaka pengar därifrån. Tack för det! De behövs verkligen såhär efter julhelgerna ;p
Jag skulle verkligen behöva ta en städning här hemma också, lägga ut den nya mattan o sätta upp mina fina saker som jag fick i julklapp men jag finner ingen ork. Jag känner mig så trött nu för tiden. =/ Men men, det är väl någon period jag har.. brukar få såna. De ger sig nog =)

Jag tänkte bjuda på 2 videoklipp och lite bilder, det var ett tag sen nu =)

Ha det så bra!

Emilia står vid soffan!

 

Emilia leker med sina leksaker!




    
   
            
   
  
  

Kommentarer
Postat av: Annika

Gott Nytt År!!!

2008-12-30 @ 23:07:04
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0