Besök

God eftermiddag!

Igår kom Sara, Daniel och deras lilla dotter från Hassela på besök =) Det var trevligt, vi fikade o pratade lite o sånt bara. Inte så ofta man ses. Alva var jätte söt :p Något tjockare än Emilia. hehe :)
Hade ju glömt kameran hemma hos mamma/mormor så nå bilder kunde jag inte knäppa, dom hade iaf kamera med sig :) Men jag får ta med den dit när vi ska hälsa på :) hihi.

Idag började dagen med en promenad till apoteket o till affären. Det var jag, mamma/mormor, Emilia, Elin, Sandra o Linnéa som gick :) Trevligt, fint väder men däremot blåser det rätt mkt :( Men men, det är ju sol iaf :p Eller ja.. inte så mkt nu mer för nu har det blivit mkt moln... som vanligt.
Jag köpte Mild havregröt åt lill snuttan som hon ska få äta för första gången, blir väl antagligen imorgonbitti/förmiddag, eller nått. =)
Jag har en liten fråga också till er föräldrar:
När brukar ni ge tex mat/gröt osv på dygnet? Senaste tiden menar jag.
Och brukar ni ge gröt på kvällen?
Jag har gett Emilia smakportioner typ mellan 13-14.
Bra med lite tips ;)
Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer.. får väl se vad man hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0