Dopet och doppresenterna

God kväll!

Äntligen är det över.. o fy tusan vad varmt o stojjigt o sjåigt det har vart hela dagen. Full rulle sen 9 i morse, det här är i princip första gången jag sitter ner o tar det lugnt idag :)
Jaja,dagen började med att vi gjorde oss i ordning och min bror och hans flickvän (gudfader och gudmor) kom och hämtade oss runt 12:20, vi åkte ner till Sandvikens kyrka och satte på Emilia dopklänningen. Sen började ceremonin, Emilia var jätte svettig under klänningen så hon vart lite kingig, men det gick bra. Och likaså av mig rann svetten, trodde ja skulle avlida :p hehe.
Det var väldigt långa 20-25 min o stå och hålla i Emilia och vara svettiga båda två. Men det gick bra. hehe.
Sen åkte vi hem till mamma/mormor och åt smörgåstårta och tårta. Vi var väl ungefär 30 st. Det räckte gott o väl. Hade bjudit ungefär 50 st, men tur att inte alla kom. Det är ju skit svårt o hinna vara social mot alla samtidigt som man ska ge sin dotter uppmärksamhet. =) hehe. Men man försökte väl så gott man kunde iaf =)

Dopprestener:

Fondsparande
Barnbestick
Pengar
Barnkammarboken med CD
2 tavlor
2 Armband
4 Halsband
En tandburk
Kläder
Fotoalbum


Tack för en trevlig dag och för alla fina presenter!

Mamma/mormor och hennes faster
gör smörgåstårtor. =)


Dopet.


Presenterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0