En dag på sjön och shopping till dop

God kväll!

Jag kan börja med måndagens händelser... vi gjorde väl inte så mkt annat än och åkte till Fridas mamma i Ns och hälsade på Frida =) Inte så ofta man ses nu när hon bor i Gävle =/ Det var iaf trevligt, vi åt makkaroner o köttbullar i gräddsås.. gott det :p

Igår åkte vi lite båt med min moster o hennes karl, hans barn och Linnéa. =) Emilia gillade det tror ja, hon var väldigt lugn o tillslut somnade hon.  Linnéa däckade av hon med. haha =) Var väldigt skönt faktiskt, varmt =) Sjävklart så glömde man ju kameran, som vanligt. Får bli skärpning på det nu :p

Idag har vi vart i Valbo o handlat lite till dopet, typ dricka, kaffe o sånt skit bara. Jag köpte nya nappar och fotohörn också :p Så nu blir de o sätta in fler kort i fotoalbumen.
Nu sitter jag med hårfärg i huvudet o väntar på att jag ska tvätta ur de. :p Har nyss vaxat o färgat ögonbrynen =) Både på mig och på mamma/mormor. Såå skönt är det... fast det gör lite ont :p Men smärtan går över på nästan en gång så =)

Imorgon blir det väl att handla lite till och förbereda lite inför dopet. Måste göra lite i taget, men hellre det än att göra allt dagen före eller samma dag.. då hinner man ju knappt :p

Jag har gett Emilia "Mild havregröt" i ca 1 vecka, men jag uppfattar det som att hon får ont i magen på kvällarna. =/
Så idag har hon inte fått någon o idag har hon inte vart nå kinkig på kvällen faktiskt.
Kanske blir för mkt.. jag vet inte alls. Får vänta ett tag med gröten o prova ett tag framöver. =)

Jaja, får bli ett kort inlägg idag. Nu måste jag tvätta ur min färg :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0