Fredag

Hej Hej!

Fredag idag då... har inte gjort mkt idag, gick upp till affären tidigare idag och typ åt på sätra krog.
Jag filmade lite på Emilia idag när hon försöker stoppa in nappen. hehe. Lägger upp ett klipp =)
Emilia somnade vid 18 och hon sover än.. undra jag om hon sover för kvällen eller om hon kommer vakna snart, då har jag en känsla av att den här kvällen kommer att bli lååång.
Jag har så tråkigt, är så uttråkad. =/ Blää. Alla är väl ute på fest, brukar bli så när det är helg ;p
Man skulle ha haft någon kompiskrets med jämngamla barn :p men det är lite dåligt med det. hehe.
Jag vet inte ens vad jag ska skriva....
Imorgon ska vi till Norrsätra iaf, för Frida fyller 20 år :) Hon ska till sin mamma då, så vi går dit o fikar o har trevligt :) hihi.
Näe, blir inte mkt skriva idag.

Emilia pysslar med nappen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0