Punktering igen

Hallå.

Igår sålde vi iväg bilen. Var en kille o en tjej som köpte den. Dom hade väl kanske inte riktigt "alla häsar hemma"
Man såg tydligt att dom håller på med hyss. Känner igen killen också så det är inte att dömma, utan jag vet. Men men, det är väl upp till dom de :p
Fick utvärdering från försäkringsbolaget idag också, det enda jag får betala är självrisk på 1000:- kr och får en liten höjd försäkring.. sköönt. Dom skulle stå för alla kostnader på motpartens bil. :) Jag trodde det skulle bli mkt mkt värre. En väldig lättnad vart det =)

Vi gick till Coop/Jysk igår också... Jag, mamma/mormor och Emilia. Var en bit att gå, men det gick rätt fort ändå :)
Men var helt slut i fötterna när vi kom hem. haha :p Emilia tyckte om det iaf, hon älskar att åka vagn =)
Jag köpte 2 gipstavlor till Emilia. Jag gjorde avtryck på hennes fötter o händer när hon var 2 månader så tänkte göra igen snart. Händerna var jättesvårt o göra när hon var 2 månader för hon ville knyta dom :p hehe. Kanske blir lättare nu när hon har hänerna mer öppna :) hehe.

Idag skulle vi gå upp till affären o så  var det punktering på vagnen IGEN, samma däck fast ett annat hål. Suck.. mamma/mormor fixade det o sen gick vi :) Än så länge håller det o det har inte blivit nå fler hål =) hehe. Lär försöka fixa en ny slang, så drygt o ta sig någonstans nu när man är utan bil bara :p hehe. Men ska nog ner på stan en sväng imorgon så då kan man kanske kika in på Leklust o kolla om dom har =)
Nu ska jag gå och äta, mamma/mormor har gjort mat. Det blir potatis, köttbullar, prinskorv, rödbetssallad och gräddsås :) hehe. Gott.
Tjingeling!

Uppdatering:
 Mmm vad gott det var med mat =) Blev så mätt så jag tänkte passa på o vila när tösen sover, men nu har jag gett upp. Har försökt 1½ timme nu, men det går tusan inte. Kan inte koppla av. Störigt värre.
Det började med att jag tyckte att det killades på benet, så klia jag, så fortsatte det att klia fast på ett annat ställe på benet, så klia jag och fick tag i en tvestjärt. UUUSCHHH! O nu tycker jag fortfarande att det kliar på hela kroppen, känns som att man har en sån där fläck som förflyttar sig hela tiden. Grr.
Ja sen så var det en irriterande flug jävel som vimsa omkring o surra en i örat, fick gå upp o hämta den elektriska insektssmällaren. Efter det fick jag magknip... osv osv.
Trött man blir, när man äntligen hade tänkt sova middag en stund. Typiskt :p
Jaja, bättre lycka nästa gång! :)
Nu vaknade tösen å, ska gå o pussa på henne nu o busa lite.
Hej Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0