Stockholm

God kväll!

Idag åkte jag o Frida till Stockholm och spenderade heela dagen där.

Emilia fick vara hemma med mamma/mormor =) Hon hade vart jätte snäll :)

Fridas syster kom och hämtade mig 8:20 i morse och vi åkte in till tågstationen i Gävle, hämtade upp Frida också.

Sen vid 9 gick tåget till Stockholm.. Frida skulle dit på någon intervju med kanal 5.

Vi hade aldrig i helskotta hittat dit själv, vi skulle till Frihamnen, som tur var så känner Frida en kille som heter Joel som hon gick i skolan med uppe i Kramfors som bor i Stockholm. Han fick vara våran guide ;p hehe.

Vi gick runt lite på stan.. åkte t-bana och rulltrappor.. 1 rulltrappa var ruskigt läskig. Stog som en stel pinne och vågade inte titta ner. :) hahaha.
Vi kikade efter lite kändisar också inne på meterfilms lokaler, och dom vi såg var (Filip och Fredrik) och nå bröder som jag inte kommer på namnet på, var nå konstigt namn :p hihi.
Jag har haft en vääldigt trevlig och rolig dag iaf. Men nu är jag jätte trött så nu ska jag nog hoppa ner i sängen.
Godnatt och sovgott!


Kommentarer
Postat av: Ang1e

Jaa..Jag har väl..vad blir det..4 stycken med barn som jag umgås med. Eller 5..Haha :-P Själv då, umgås du med många andra mammor? :-)

2008-07-31 @ 09:47:39
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0