Tidig morgon

Hej Hej.

Idag fick man kliva upp tidigt, 7:15. haha :p Emilia somnade tidigt igår.. typ 18:45. Annars brukar vi iaf sova till 9 ungefär men jag förstog att hon skulle vakna lite tidigare eftersom hon somnade tidigare =) Jag gick inte o la mig förns 1-1:30 heller så jag får skylla mig själv om jag var trött ;p Men det går ju bra efter en stund, det är just den där "vaknings processen" som är lite jobbig :) hehe Vi knallde upp på affären o har hjälpt till o städat lite hos mamma/mormor för mammas faster kommer ner imorgon o ska sova här till Lördag när vi ska ha dopet.. och efterfikat ska vara hos mamma/mormor med.
Vi ska väl snart ta en promenad till affären igen.. :p Är så mkt som ska handlas, o blir så tungt o bära allt på en gång så då får man gå i omgångar :p Lite jobbigt o inte ha någon bil när man ska handla mkt =/ Men det är inte så långt till affären heller så det går bra =) Då får man ju lite träning o motion på samma gång :) haha.
Nu är sommaren här igen.. sköönt. Får se hur länge det håller sig den här gången då ;p
Nu ska jag göra lite nytta. Får se om man skriver nå mer rader sen.
Hej Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0