Lite onödig information

Hej Hej.

Helgen har bara varit lugn, har inte gjort mkt alls. Bara myst o lekt med gullhjärtat förstås :) hihi.
Igår gick ja o la mig rätt tidigt, typ vid 22.. kände mig trött men kunde inte somna. Vette tusan vad det var. Somnade väl iaf vid 02-02:30 nångång.. snuttan vaknade vid 4 o ville ha mat, så det var väl bara o kliva upp då :p hehe. Somnade om efter det o vaknade vid 6:30 i morse av en jääävla smäll. Fönstrena skakade. Trodde nästan det var någon som släppte en bomb utanför men det var ju bara åskan :p hehe. Jag hatar åska, iaf när jag är själv. hehe. Emilia vaknade också till så jag gav henne lite mat igen o sen somnade vi om till 9:30 typ. Man har vart lite små seg/trött hela dagen...
Mamma/mormor sov middag med Emilia vid 15 så jag vart rastlös och gick o la mig i mitt gamla rum och somnade jag med. hehe. Vi sov alla 3 som klubbade oxar tror ja :) Skönt det. Jag vaknade 17:40 o då var jag tvungen o väcka Emilia.
Har börjat försökt fått in lite sovrutiner på henne nu så nu är det bara o försöka hålla i dom.
Hon har somnat runt 20-20:30 den senaste veckan. Förrut kunde hon vara vaken till 22-00 ibland, för hon sov middag så sent. Men det är det slut på nu :) hehe. Det är ju inte alltid så lätt o få fasta sovrutiner på så små barn, för dom styr ju mkt själv o ändrar vecka till vecka tycker jag.
Ju äldre dom blir desto mindre sover dom ju :p
Hon äter mkt nu också, gav henne typ en halv burk potatis och en halv burk morot idag o hon åt upp allt + lite efterrätt på det :) hihi. Så duktig så.
Jaja nog om det. Nu tror jag faktiskt att det blir sängläge snart.

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0