Lördag - Torsdag

Tjena.

Har inte skrivit på några dagar nu...så kan väl dra lite kort om vad man har gjort dom senaste dagarna.

I lördags åkte vi som sagt till Norrsätra och gratulerade Frida, vi åt tårta och hade trevligt =) Det hände just inte så mkt den dagen, åkte hem sen och väntade på besök, mammas moster o henens karl var ute med husbilen så dom kom förbi och fikade, dom bor på Väddö så man träffar ju dom inte så ofta. Jag var ofta där när jag var liten fast då bodde dom i Spånga i Sthlm =) Sen vart det natti natti. hehe.

I Söndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. haha. Säkerligen ingenting eftersom jag inte kommer ihåg, men har för mig att det var den dagen jag var så hiiimla uttråkad. En sak minns jag iaf vad jag gjorde o det var o framkalla kort =)
och så kollade jag på en bra film på kanal 5.. "mamma vid 16" tror ja den hette. Väldigt bra.

I måndags var väl typ lika där, tog en promenad upp på affären o lagade mat o sen just inget mer än att busa och mysa med Emilia =) hehe. Eller jooo, nu kom jag på en sak som jag gjorde... jag gjorde gips tavlor på Emilia =) Fötterna klarade jag själv men när vi kom till händerna fick mamma/mormor komma o hjälpa oss :p Svårt för hon knyter ju händerna. Fottavlan vart fin men handtavlan blev de massa sprickor i :( Tråkigt.

I tisdags fick jag korten o skulle sätta in lite i fotoalbumen men så hade jag inga fotohörn kvar. :( Bara 4 st o det räcker ju bara till ett kort. Suck suck. Då blev det o plocka lite hemma ist o göra fint :p hehe. Inte för att jag brukar ha stökigt o rörigt hemma, mer dammigt isf :p Jag har oftast mina saker på plats. Hatar röra :) hehe. Vi gick även hem till kusinen för Christopher fyllde år. Så åt lite tårta o pratade lite strunt osv =)

Igår gick vi till affären, hem o lagade mat och sen vid 17 kom min bror och hans flickvän hem till oss för prästen skulle komma och gå igenom dopet oså :p Det var då en himla pratglad präst, trodde aldrig att han skulle gå. haha. Men han var ju trevlig :) Sen var det bara o försöka aktivera Emilia så hon inte skulle somna, hon var så himla trött. Men hade hon somnat vid 18 så hade hon vaknat igen efter 1 timme kanske o vart vaken till 12 eller nått så hon fick vara vaken till 20, sen sov hon hela kvällen o natten. Hon vaknade väl vid 3 o ville ha nappen :)

Idag har vi gått ner med tvätten till mamma/mormor för vi har tvättstugan idag. Sen vet jag inte vad som händer riktigt. Det får väl dagen utvisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0