En annan olycka, samma korsning

Hej.

Jag satt nyss och åt o min moster ringde o frågade om jag var hemma för det hade blivit en till krock i samma korsning som vi krockade i. Nu var det en rejäl smäll, gick dit o glodde lite. :p Bilen som hade kört in i den andra hade en uppfläck huv typ o den andra låg upp och ner.. var helt platt i fram. O det sägs att det var barn med i den bilen och att en person dött, man ska inte tro allt man har hör på ryktesväg så vi får väl se om det kommer ut något i tindningen eller på nyheterna. Ush vilken jävla korsning.

Nu har jag hört lite mer och läste i tidningen..  
http://arbetarbladet.se/nyheter/sandviken/sandviken/1.47717
Säger ju det, man ska inte tro på vad alla säger :p
Dom som satt i bilen som välte upp och ner var från Stockholm, dom skulle till Stensätra och spela fotboll i Högbo Cupen, pappan gasade på för dom var sen och matchen skulle bara börja om någon minut. Det vart olyckligtvis ingen fotboll för dom ändå, men tur att dom inte vart allvarligt skadad :)

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Usch, vilken korsning är det?



Tur det gick bra för er iaf, och hoppas det gick bra för folket i denna krock med!

2008-06-28 @ 21:47:08
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0