Midsommardagen och söndag

Hej Hej!

På midsommardagen åkte jag, min bror och Emilia ut till farmor och farfar i Årsunda och firade farfar i förskott, han fyller 80 :p Vi åt lite smörgåstårta och tårta. Tårtan var suuuper god :) Sen på kvällen festade jag med J och L.. vi åkte till g-hammarby till parken, där var det dans o dansband osv =) Var inte lika mkt folk som det brukar vara, men det var skoj ändå.. full som en kastrull blev jag också. Mådde inget vidare igår, vaknade av att huvudet höll på o explodera och mådde lite illa o var helt matt i kroppen. Men illamåendet gick över ganska fort. Sköönt. Vi gick ner till Jennys mamma och spelade kubb, vårat lag förlorade alla ggr :p Man är ju bäst. hahaha. Eller inte kanske ;)
Jag tror det var 6-7 barn och 2 bebisar och 6-7 vuxna :p hehe. En liten bebis på 4 dagar och min lilla tös på 4 månader. Man tyckte ju att Emilia var liten innan man såg lilla Kevin på 4 dagar. haha :) Då var Emilia stooor. Kevin var skit söt iaf :) hihi. Jaja, helgen har vart trevlig iaf. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vädret är lite skumt, sol ena sekunden o spöregn andra ;( vill ha sooool. Det blir väl kanske en liten promenad eller följa med J till hennes syster o träffa lilla Kevin :p Vi får väl se hur dagen artar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0