Punktering

Tjoho!

Idag skulle vi gå upp på affären hade vi tänkt, men så upptäckte jag att det var punktering på ena däcket på vagnen :/ suck... Mamma/mormor fick gå själv, hon gick förbi OK/Q8 o köpte sån där grejjs som man lagar punktering med.. kommer inte ihåg va det heter :) Nu tror jag att det är fixat iaf, än har det inte pyst ut nå luft :)
Annars idag har det inte hänt mkt alls, har vart en lugn dag. Emilia har vart lite kingig till o från hela dagen =/ Tog tempen men hon hade inge feber.. vet inte om det är tänder på G, hon tuggar så mkt på händera och dregglar, eller så är det magen som krånglar lite nu när hon har fått potatispuré i 4 dagar. Igår var hon också lite kingig, men då tror jag att det var magen, för sen på kvällen gjorde hon sina behov och det var lite hårt :p hehe. Hjälpte till med tempen och då släppte det :) Jaja... näe idag är man trött så nu tänker jag hoppa i säng!
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0