Studenternas dag


Hej!

Ja, idag var det studenten, och idag var det kusinen Johan som tog den =) Jag tog min år 2006, skulle gärna göra om det för det var ju rätt så skoj :p hehe. Dom hade ju väldig otur med vädret lär ja säga, regn o åska =(
Jaja, dagen börja med att vi klev upp vid 9 och gjorde oss ordning o fixade lite och åkte ner på stan till stadsparken vid 11 snaret. Studenttåget kom väl vid 11:30 nångång, Johans klass var först ut på kullen.. scen som dom kallar det :p Man ska ju stå kvar på sidan om och vänta tills alla klasser har sjungit sin sång eller hållt tal eller vad man nu gör, men dom hade missuppfattad de o kom ner på en gång. hehe. Det var väl tur i oturen iof, för alldeles efter det började det spöregna, så man slapp ju krångla på med regnskyddet på vagnen osv :) Efter parken åkte vi hem till min moster o kusinen och åt lite mat, vi fick potatisgratäng o kyckling. Dricka fanns det också.. typ:  vin, öl o coca cola.. jag höll mig till det utan alkohol, coca cola. hehe. :) Jaja, kusinen åkte väl till sina kompisar igen vid 16-17 tiden ungefär.. men jag och min andra kusin Elin (Johans storasyster) stannade kvar hos min moster (Elin o Johans mamma) :p Vi satt ute på altanen o pratade lite skit och lekte med Linnéa... (Elins barn) :) Var fan kallt ute, höll ju på att frysa ihjäl kändes det som. :p Jahapp, nu är vi iaf hemma. Har nyss gett Emilia lite mat/ersättning och nu är det bara att försöka få henne att somna kvar.. det är inte alltid det lättaste på kvällen, när jag lägger ner henne ska hon börja busa o skratta. :p Gullungen. :) Men det är bara o vara envis så går det till slut.
Nä, nu lär jag väl ta mig i kragen o försöka natta min lilla snuttegumma :)

Ni är mina små hjärtegull! 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0