Festen är över

Tjenahejsan!

Igår vart det o dricka lite öl på Sandvikens cruising. =) Jag, Jenny, Frida och Linda satt en liten stund hemma hos mig först sen åkte vi ner på stan o satte oss på stadstrappan och fortsatte dricka öl och kolla på fina bilar :p
Jag hade en konstig känsla igår när jag var ute på stan, kändes som att alla glodde och tittade ner på en. Dom kanske inte gjorde det, men jag fick den känslan. =/ Samt att alla vänner som man umgicks med förrut pratade knappt med en. Det var trist. Men men..jag var väl kanske inte heller såå jätte pratglad men fick knappt ögonkontakt med dom så då behövde jag inte yttra mig heller. Jaja, i det stora hela hade jag roligt o trevligt iaf =) Jag, J och L hittade sen på någon bil vi fick åka med i...haha.. det var nog det roligaste på hela kvällen. Tokbollar, skratta så jag tappade andan nästan :p hehe. Idag är jag inte bakis...hmm.. trodde jag skulle bli skit dålig, jag är bara seg och trött. Fast jag var rätt stabil o städad igår endå :) Var ju första gången jag lämnade bort gumman igår och var ute så man var väl kanske lite spänd, men det hade gått jätte bra iaf =) Så snäll min lilla älskling :) Man kände sig lite tomhänt också, saknade ju min lilla plutt. Jag såg massa folk gå med sina bebisar i bärsele, såg så mysigt ut :) hihi.
Jaja, tack iaf för en trevlig kväll: J, F och L =)
Nä, men nu ska jag ta mig en vila, måste passa på när tösen sover.
Hej Hej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej.. Jag la in den på lunar fösrt så får man en htlm kod där som du kan lägga upp på bloggen sen :-)... hoppas du förstår vad jag menar.. ha de bra. kram

2008-06-03 @ 12:53:21
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0