Ingen mamma är perfekt

Tjenix!

Inatt har vi sovit heeela natten. Emilia somnade runt 22 igår och vi vaknade 10:30 i morse. Inte ett ljud hon har gjort på hela natten :) Det var riktigt skönt att få sova en hel natt. Underbart. Jag vart alldeles chockad när ja vaknade i morse o kl var så mkt :p hehe. Idag har vi inte gjort så mkt, var ut på lite ärenden på fm.. imorgon kommer barnbidraget o då ska det handlas lite. Kuligt. Hm ja...satt nyss och laddade upp lite bilder på www.fujidirekt.se/75/ , man får 100 bilder gratis där nu, tom 25/6, men jag hade bara 67 st.. så ska knäppa några till så det blir 100. Man måste ju nyttja erbjudandet =) hehe.
Snart är det midsommar också... på midsommarafton ska vi bara ta det lugnt. Men på midsommardagen ska vi ut till farmor och farfar vid 14 och vara där en stund sen på kvällen ska jag faktiskt ut o festa och lill tösen ska vara hos mamma/mormor. Blir väl förfest någonstans hoppas ja, dom som vi skulle vara hos banga ju ur. Trökskallar. Men ja, det blir iaf G-hammarby på kvällen :) Hoppas det blir en trevlig kväll iaf.
Jag vill bara yttra mig om en sak: Det är ingen mamma som är perfekt, alla gör på sitt vis. Så sluta tro att ni kan och vet allt. Jag bara känner irritationen när folk påpekar saker eller säger saker som dom tror att man inte redan vet. Väldigt irriterande. Jag gör på mitt sätt och det är bra! Jag säger inte att det är dåligt o byta erfarenheter osv men att höra kommentarer osv är jag less på. Någon mamma/pappa som känner igen sig kanske?
Nej, nu ska jag gå o fixa o dona lite. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen de där extremt mycket.. alla barn är olika, och man känner sitt eget barn bäst av alla!.. så är de, stå på dig :).. kram

2008-06-18 @ 20:15:38
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0