Super varmt

Tjingeling!

Ojoj vad varmt det är.. inte o klaga men ibland är det nästan olidligt, har solat lite idag men jag börjar bli lite röd så jag ska nog ta det lite lugnt ett tag tills det har lagt sig =) Ute kan man ju vara ändå, men jag behöver inte ligga i pressa i solen som jag har gjort hela veckan typ ;p Eller i tisdags o onsdags blev det väl några timmar, och idag. Igår blev det bara en kortis för då skulle jag o Jenny ner på stan, och Emilia såklart =) Jag var in på Lindex o köpte en solhatt, en klänning och leggings åt Emilia och en mascara åt mig själv :) Jag tycker så synd om min lilla snutt, det är jätte varmt åt henne, försöker göra allt jag kan för att hon inte ska bli så varm.. lättklädd eller naken, vara i skuggan osv.. försöker få i henne lite extra ersättning. Har även försökt med vatten, men hon tycker verkligen inte om det, hon gör "spy reflexer", har även provat o lagt i en gurkskiva men hon dricker inte då heller. Brukar prova med sked, då kanske hon sväljer lite, men det mesta spottar hon ut ;p Någon som har något bra tips på hur man ska göra?
Hon har iaf börjat dricka kall ersättning, det är skönt.. då slipper man jaga micro o grejjer när man är ute. Fast det gäller på hennes villkor, ibland vill hon ha varm. =) hehe. Det är väl just bara när det är som varmast hon vill ha lite svalare dricka =) Annars har det väl inte hänt så mycket dom senaste dagarna, vart ute i solen bara typ.
Jag skulle behöva städa lite hemma, men har ingen ork och lust med det nu när det är så varmt.. jag får vänta på att det blir en mulen eller regnig dag =)
Det börjar komma lite moln nu så då ska jag passa på och vila lite medans snuttan sover, så kanske man kan ta tag i städningen senare. Får väl se då.
Hejs Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0