Vårat eget lilla badland

Hej!

Sommar och sol.. såå härligt =) Igår fick jag för mig att jag skulle börja pumpa upp alla barn poolerna, och det gjorde jag också. haha. Fan vad jobbigt det var, svettigt o värk i armarna ;p haha. Trodde det inte skulle vara så jobbigt med små barnpooler, haha. Men på en pool vi hade köpt var det ju hur mkt delar som helst som skulle pumpas. Jenny bara satt på solstolen o lata sig o skratta :p Sen när "mellan" poolen, den rosa var uppblåst så satte hon sig där i och skulle bada. haha.. såg lite kul ut, men fick ju inte knäppa nå kort på henne ju :p  
Emilia badade lite i den minsta poolen, hon älskar att bada =) Jag ringde även till min kusin och hörde om hon ville komma med Linnéa, men dom var ute på sjön så dom kunde inte... dom skulle komma förbi idag ist när Linnéa slutar dagis :) Det kanske är lite roligare för henne som kan plaska o leka, Emilia är ju så liten än.. men hon får också bada :p hehe. Jag har en lite större pool till vuxna, men jag tror inte att den får plats. Kanske om jag river upp mammas rabatt, haha. ;) Nädå men det är väl roligare för barnen..jag får svalka mig i deras pooler. hahaha =)
Nä men nu måste jag faktiskt gå ut i solen, måste ju passa på och vara ute när det är fint väder :)

Jag har försökt o lagt in lite videoklipp på Emilia också, men servern funkar inte just nu så jag får väl lägga in dom sen.
Vid inlägget som heter "Bumbo" har jag lagt in 2 bilder i efterhand.
Och här får ni se en bild på badlandet =) hehe 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0