Bumbo

Tjenix!

Igår var vi in till Gävle på Barnens hus och köpte en Bumbo stol åt Emilia. =) Dom hade bara 3st aqua blå och 1 röd kvar, så då köpte jag den röda. Hade velat haft en rosa eller lila, men jag fick väl ta det som fanns :p
Idag har jag och mamma färgat o plockat ögonbrynen och så har vi färga håret. Det var verkligen skönt.. så irriterande och fult med utväxt. =)
Imorgon ska vi på andra mammagruppsträffen o då skulle vi väl prata lite om smakportioner o sånt, det kan ju bli lite roligt. Längtar tills man får börja ge smakisar :p Bara 1 månad kvar.  hihi. :)
Nu kanske det blir en liten promenad eller städa..hmm..det visar sig väl.

Uppdatering:
Det blev en liten promenix, kände inte för och städa nå idag, får göra det imorgon ist när vi kommer hem från mammagruppen =) Jag har börjar lagt märke till en sak när man är ute och går eller är på affären osv, att folk som går förbi sneglar ner lite i vagnen och så börjar dom prata om barn (om dom är två eller fler)... typ "Har dom fått barn?" "Vad fick dom för något?" "När ska dom ha barn?"... ja osv osv. Haha, låter lite kul :p Undra om man har gjort så själv någongång, men det har man säkert. hehe =) Det kanske är fler mammor där ute som har hört det också :p
Snart blir det lite soppa och mjukbröd, har inte ätit något än..eller jo, tre hårdmackor med skinka vid 16 tiden, men måste ha lite mat/kvällsmat innan jag går och lägger mig :p Iof är det inte bra och äta så här sent (kl är 21:20), men känner att jag måste ha något i magen innan jag sover, annars kommer jag bara ligga o tänka på mat. hahaha :)

Jag uppdaterade nyss men när jag tröck på "spara & publicera" så kom det upp "sidan kan inte visas"..måttligt road. Då var det bara och skriva om allting så jag hoppas att det fungerar den här gången annars skiter jag i det. :p
Just ja, innan jag avslutar detta inlägg kanske ni är lite nyfikna på hur det gick på besiktningen igår, den gick inte igenom, fick 4st 2:or, men 2 av dom var vääldigt slarviga fel.. skyltbelysning och ena blinkersen på högersidan, den där lilla på karmen :p haha. Jag som tyckte att jag kollade all belysning så noga, men tydligen inte ;p hahaha. Åhh.. sen var det typ någon styrled o läckade i avgassystemet. Men men, det går o fixa, ska höra med någon karl ;) hehe.
Jahaja, nä det var allt för mig den här gången. Kanske återkommer imorgon, det visar sig väl.
Tjulla! =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0